четвер, 15 березня 2018 р.

Увага! Розпродаж!



Урок-гра у 5-А та 5-Б класах.

Тема: Розпродаж (використання відсотків у повсякденному житті, практикувати правильне визначення відсотків від числа у життєвих ситуаціях).
Мета уроку: 
  • повторити вивчене, узагальнити та систематизувати знання п'ятикласників з теми “Знаходження відсотків від числа ”;
  • розвивати розумові та творчі здібності учнів;
  • мотивувати вживання відсотків на основі власного досвіду;
  • виховувати повагу до батьків, родичів; вміти економно витрачати гроші, бути комунікабельними.

Тип уроку: урок-гра систематизації та узагальнення знань.

Хід уроку

I. Проблемне питання
   Учитель: «Доброго дня! Діти, сьогодні ми не зможемо вивчати математику, я зайшла в один магазин, там безліч знижок!!! Ви зможете допомогти мені?
   На сьогоднішньому уроці ми будемо з вами подорожувати у доросле життя, систематизуючи знання з теми “ Знаходження відсотків від числа ”. А тепер відправляємось за покупками».

II. Систематизація та узагальнення знань           
    Учитель: «Діти, давайте розрахуємо ціну телефону магазина. Там знижка!»
   Діти працюють у зошитах і роблять свої висновки, обчислюючи попередньо ціну зі знижкою у магазині. Проходить опитування порад дітей, для того, щоб визначити ціну мобільного телефону.

Приклад задачі:
Розрахуємо  ціну мобільного телефону зі знижкою 30 %:
І спосіб:
1200:100∙30 =360 (грн.) – сума знижки;   
1200-360 =840 (грн.) – ціна телефону зі знижкою.

ІІ спосіб:
100%-30% =70% – становитиме ціна мобільного телефону зі знижкою;   
1200:100∙70=840 (грн.) – ціна телефону зі знижкою.

   Учитель: «Дякую Вам, діти! Як добре, що ви вмієте шукати відсотки від числа».
  Учні обирають мобільний телефон та розраховують його вартість. (Завдання на дошці). Хто перший визначив вартість телефону відповідно до знижки отримує його в подарунок.

Ш. Підсумок
Учитель: «Діти, сьогодні ми з вами як дорослі навчились визначати відсоток від числа. Це вам знадобиться у повсякденному житті. Тож для закріплення виконаємо вправу «Смачний шматочок».
Визначте скільки кусочків тортику складають:
 25%;
 50%
 75%
 100%
Діти беруть до рук шматочки торту та визначають відсотки.

IV. Рефлексія
Учитель: «Ви сьогодні, діти, добре попрацювали. Спробуйте самостійно оцінити свою успішність на уроці у відсотках, вибравши відповідний відсоток, який лежить на парті.
- 25% - мені не все зрозуміло; я міг працювати краще;
- 50% - мені все зрозуміло, але я міг би працювати краще;
-   75 %   -  зрозумілий і корисний урок, я працював, але не дуже добре;

- 100%    -  усе зрозуміло,  я задоволений своєю роботою на уроці.

Немає коментарів:

Дописати коментар